vrijdag 5 november 2010

Zaterdagochtend 7.32

De zon is sterk en schijnt langs het rolgordijn de slaapkamer in en ik ben klaarwakker. Wel moe van de hele week werken, probeer me een paar keer om te draaien maar ik weet dat er 'live' voetbal is. De laptop maar weer aan: teletekst.nos.nl en jupilerleauge.nl.

7.35: FC Dordrecht - MVV 0-0. Zij een rode kaart halverwege en de nummer laatst. Dit moeten we kunnen winnen, toch?

7.42: Pagina refreshen gaat niet, moet iedere keer de hele internetgeschiedenis verwijderen. Ach, heb toch niets anders te doen dan te wachten.

7.46 na eindeloos F5-en: staat het er dan echt, een wit plusje voor een blauwe 1 achter de naam FC Dordrecht.

7.53 Jupiler League Matchcenter ligt eruit. Waarschijnlijk omdat alle wedstrijden afgelopen zijn en er een stroom mensen naar de website gaat. Heb nog geen idee van de uitslagen.

7.56 Via twitter komen andere einduitslagen binnen. (Zwolle wint weer, Sparta weer niet). Matchcenter inmiddels zo op hol geslagen dat het de wedstrijden van vorige week laat zien.

7.58 Bijna alle wedstrijden op teletekst zijn nu groen, op drie na, waaronder Dordt.........pfff........

8.00 Als eerste zie ik dat de stand bijgewerkt is: 12 gespeeld, 15 punten, 10de plaats. Dat betekend dat de derde overwinning op rij binnen is! Keurig, hopelijk blijft de degradatiezone ver weg de rest van het jaar.

Denk je dat ik het mis, m'n vrijdagavondvoetbal? Welnee ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten