dinsdag 23 november 2010

Trainen (2)

De trouwe lezers weten het misschien nog: een maandje terug had ik over "The Tan". Een hardlooppad van 3.83 km om de botanische tuinen hier vlakbij. Het record staat op 10 minuten en 12 seconden.

Mijn tijd vandaag? 19 minuut 55...........

Natuurlijk, het was vandaag 34 graden, ik heb een drinkpauzes ingelast, ik heb tegen de klok in gelopen (lees: veel langzaam berg op en een kort stukje steil berg af) en een goede tweehonderd meter gewandeld. Genoeg excuses dus.

Werk gaat prima deze week, morgen krijg ik een lift met een auto, wat de reistijd terugbrengt van 75 naar 35 minuten!
Verder moet ik serieus gaan nadenken over kerstkadootjes, gaan we waarschijnlijk dit jaar niet meer vliegen maar hopelijk wel met een huurauto wat meer van Victoria zien. Nog geen plannen voor oud en nieuw (Sydney is helaas te duur).

Oh, en wel weer typisch dat Noord- en Zuid-Korea juist nu met elkaar aan het stoeien zijn, als je weet dat mijn vlucht terug via Seoul gepland staat :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten