dinsdag 4 januari 2011

Aftellen

Het gaat heel snel nu. Het is al dinsdagavond en over twee dagen ben ik in Seoul. Het kinkt allemaal erg onrelalistisch.

Sinds nieuwjaarsdag hebben we behoorlijk veel gedaan. Op zondag hadden we onze 'Goodbye-drinks' met Cailtyn's vrienden en na afloop zijn we Cricket gaan kijken, Victoria-Queensland. Dat is toch wel een van de grootste pluspunten van Melbourne: Dat er iedere avond wel ergens een sportwedstrijd is waar duizenden mensen naar komen kijken.

Maandag hadden we de 'goodbye-lunch' met Caitlyn's familie en zijn we echt begonnen met inpakken. Het huis is nog steeds een grote bende. We hebben een aantal 'space bags' gekocht, waar je je kleding in kan doen en dan met een stofzuiger alle lucht uit kan zuigen, zodat er wat meer in de rugzakken en dozen past.

Vandaag was het verder inpakken en schoonmaken. De badkamer en de keuken zijn nu bijna klaar. Verder hadden we nog een voucher voor een "Gold Class" bioscoop, waarbij je een driegangenmenu geserveerd krijgt terwijl je in luxe stoelen je filmt zit te kijken. Erg leuk en volgens mij is daar ook in Nederland wel een markt voor.

Morgen moeten we het inpakken en opruimen afronden, 's avonds gaan we naar de night-market, en dan is het op donderdagochtend toch echt tijd om op het vliegtuig terug te stappen. Een stopover in Seoul (12 uur?) en een korte stop in Madrid (1,5 uur) brengen me hopelijk weer terug in Nederland.

Vijf maanden in Melbourne..............het voelt helemaal niet zo lang. Het is een hele fijne stad om te wonen en ik ga zeker dingen missen, maar tegelijkertijd heb ik ook het gevoel dat dit niet de laatste keer is dat ik hier woon :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten