donderdag 13 januari 2011

Afronden

Tsja, na 5 maanden weer terug zijn is even afkicken. Wat wordt het vroeg donker..............wat is die wind af en toe toch koud. En al die regen deze dagen.........

Maar goed, met ruim 1500 pageviews in 5 maanden (waarvan 1200 uit Nederland en zelfs uit exotische landen als Nicaraqua en Taiwan!) is het wel zo netjes om even de serie netjes af te sluiten. Dat hebben jullie (de trouwer lezers) natuurlijk gewoon verdient.

Dus: eerst maar de terugreis. Ongelofelijk klote, uiteindelijk heeft het 49,5 uur geduurd, deur tot deur, van Sturt Street in Melbourne naar de Tolbrugstraat in Dordrecht. De eerste vlucht naar Seoul viel nog mee (11 uur), het door Korean Air geregelde hotel met gratis dinner en ontbijt was allemaal prima......De vlucht Seoul-Madrid is er eentje in de categorie te lang. Uiteindelijk heb ik 15 uur in die stalen buis gezeten en vlogen we noordelijker dan Moskou en over Frankfurt richting Spanje. Dan wil je gewoon even uitstappen op 10 km hoogte om het allemaal sneller te laten gaan.

Opgehaald door familie op Schiphol was heel fijn, met eerste weekend ging heel snel voorbij en inmiddels zitten de eerste 4 werkdagen er alweer op. Twee projecten weer gekregen (Schil-West en Sliedrechtse Biesbosch) die ik ook had voordat ik weg was, meteen tegen wat schenen schoppen en als ik heel eerlijk ben, dan voelt het allemaal weer veel te gewoon. Veel te normaal. Alsof ik alweer maanden terug ben. Alsof het nooit anders is geweest.

Ik ga mijn eigen blog maar eens terug lezen om te beseffen wat voor gave dingen ik allemaal heb gedaan de laatste maanden. Daarna gaat dit blog in de slaapstand: ik laat het online staan om terug te kunnen lezen, maar zal voorlopig geen nieuwe dingen posten. Voor hoelang? Geen idee........wie weet komt er de volgende vakantie weer een verslagje. Of, voor al die zeikerds over "te veel voetbal"............aanstaande vrijdag begint de competitie weer ;-)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten